Pályázataink

A projekt alapadatai

  • Kedvezményezett neve: ProLabor Egészségügyi, Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Projekt azonosítószáma: GINOP_PLUSZ-1.2.3-21-2022-03172
  • Projekt címe: „A ProLabor Kft. laboratóriumi eszközparkjának korszerűsítése”
  • Szerződött támogatás összege: 125.299.230 Ft
  • Támogatás mértéke: 70%
  • Projekt tervezett befejezési dátuma: 2022.12.31.

 

A projekt tartalmának bemutatása

A ProLabor Kft. 1999 óta foglalkozik orvosi laboratórium diagnosztikával. 2006-ban Magyarországon másodikként vezette be a térítéses (önköltséges) vizsgálatok igénybevételének lehetőségét a lakosság számára azon vizsgálatokra, melyeket akkoriban a Társadalombiztosítás terhére nem lehetett kérni. Az évek folyamán az egészségtudatos gondolkozás terjedésével arányosan növekedett pácienseink magánfinanszírozott vizsgálati kéréseinek száma, ami a koronavírus járványnak köszönhetően robbanásszerűen megugrott, ez által a piaci igényeknek a kielégítésére fejlesztenünk kell a jelenlegi kapacitásainkat a minőség és szakmai színvonal megtartása mellett.

Területileg főként az Észak- és Dél-Alföld régiókban vagyunk jelen összesen 8 különböző helyszínen. Hálózatunk központja Tiszafüreden van melybe napi rendszerességgel szállítjuk a mintákat. Az általunk nyújtott szolgáltatást Tiszafüred 50 kilométeres körzetében csak nálunk lehet igénybe venni.  Átlagosan havonta több mint 10 000 pácienst fogadunk és közel 150 000 vizsgálatot végzünk a kérésüknek megfelelően.

Az orvosi laboratóriumi diagnosztika hematológia, hemosztázis, szerológia, klinikai kémia, immunkémia és a vizeletdiagnosztika területén több mint 100-féle vizsgálatot végzünk vér-, vizelet- és székletmintából. A vizsgálatok elvégzéséhez 4 nagykapacitású és 6 kisebb kapacitású automatát használunk számos egyéb eszköz mellett.

A tiszafüredi ingatlan 100%-ban a vállalkozás saját tulajdonában van. 2002-ben az orvosi laboratóriumi előírásoknak megfelelően, az addigra több mint 10 éves laboratóriumvezetői tapasztalattal rendelkező cégalapító tervezte meg és alakította ki az ingatlan jelenlegi struktúráját.

A fejlesztés megvalósításához minden rendelkezésre áll, amit a jelenleg is folyamatosan működő tevékenység teljesmértékben alátámaszt.

 

A projekt alapadatai

  • Kedvezményezett neve: ProLabor Egészségügyi, Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Projekt azonosítószáma: GINOP-5.3.12-19
  • Projekt címe: „A ProLabor Kft Foglalkoztatásbővítő projektje”
  • Szerződött támogatás összege: 25.368.000 Ft
  • Támogatás mértéke: 70%
  • Projekt tervezett befejezési dátuma: 2022.09.30.

 

A projekt tartalmának bemutatása

A ProLabor Kft. 1999 óta foglalkozik orvosi laboratórium diagnosztikával. 2006-ban Magyarországon másodikként vezette be a térítéses (önköltséges) vizsgálatok igénybevételének lehetőségét a lakosság számára azon vizsgálatokra, melyeket akkoriban a Társadalombiztosítás terhére nem lehetett kérni.

A vállalkozás folyamatosan figyeli és nyomon követi a szakmában zajló fejlesztéseket és innovatív megoldásokat, így a kor szakmai igényeinek megfelelő szintű laboratóriumi szakellátást biztosítanak. A vizsgálatokat korszerű automata készülékeken mérjük, melynek eredményeit képzett szakemberek validálják, így a váratlan, kiugró eredményekről azonnal értesítést tudnak küldeni a paciensnek, vagy a beküldő orvosoknak.

Az évek folyamán az egészségtudatos gondolkozás terjedésével arányosan növekedett pácienseink magánfinanszírozott vizsgálati kéréseinek száma, ami a koronavírus járványnak köszönhetően robbanásszerűen megugrott, ez által a piaci igényeknek a kielégítésére Egerben is létrehoztunk egy vérvételi helyet, illetve a Széchenyi u. 23. fszt. 3. alatt található irodánkban a központi irányítást és támogatói funkciókat is fejlesztjük.

Az Egerben létrejövő fejlesztés eredményeként a vérvételi hely működtetéséhez 1 új egészségügyi asszisztenst alkalmaztunk a meglévők mellé, illetve az irodahelyiségbe alkalmaztunk 1 stratégiai és fejlesztési vezetőt, 1 laboratóriumvezető szakorvost, 1 laboratóriumi szolgáltatás értékesítőt, 1 ügyfélkapcsolati munkatársat és 1 adatrögzítőt.

Ennek a projektnek köszönhetően a vállalkozásnak lehetősége nyílik a digitalizáció megkezdéséhez, a szolgáltatás célzott értékesítéséhez, a szakmai színvonal további fejlesztéséhez és a regionálisan megjelenő többlet kereslet kielégítéséhez egy tervezett és irányított üzleti stratégia megvalósításán keresztül.